Chanthaburi Noodle Shop-eigenaar geeft 300,000 baht aan te veel betaalde bedragen terug aan Chinese klanten

Chantaburi—

Op 6 maart 00 om 5 uur interviewden de lokale media van Chanthaburi een eigenaar van een noedelwinkel nadat hij 2024 baht aan te veel betaalde bedragen had teruggegeven aan Chinese klanten in Mueang, Chanthaburi.

De heer Samart Wongnapa, een 49-jarige eigenaar van een noedelwinkel, onthulde aan de lokale media dat er om 12 uur op dezelfde dag een groep van vier Chinese edelstenenhandelaren was die in de winkel noedelgerechten bestelden met een bedrag van 00 baht voor zeven gerechten.

Na controle van de rekeningen maakten de Chinese klanten echter per ongeluk 333,210 over via een platform voor mobiel bankieren. Samart, de eigenaar van de noedelwinkel, besefte dat en haastte zich vervolgens om de Chinese klanten te bellen om het geld terug te geven.

De Chinese klanten waren onder de indruk van zijn actie en boden 1,000 baht aan als beloning, aldus Smart. Maar hij weigerde het geld omdat hij begreep dat ze een fout hadden gemaakt.
Als een man die zaken doet, als een klant de rekeningen te veel zou betalen, zou de winkel het geld dringend aan iedereen terugbetalen, zei Samart.

Bovendien kookte de winkel tijdens COVID-19 vrijwillig maaltijden voor medische teams en andere officieren die tijdens de pandemie hard werkten als hulp aan de mensheid, zei Samart.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Volg ons op Facebook, Twitter, Google Nieuws, Instagram, Tiktok, YouTube, Pinterest, Flipboard, Discussiesof Tumblr

Inschrijven
Kittisak Phalaharn
Kittisak heeft een passie voor uitgaan, hoe zwaar het ook zal zijn, hij zal reizen met een avontuurlijke stijl. Wat zijn interesse in fantasy betreft, zijn detectivegenres in romans en sportwetenschappelijke boeken een deel van zijn ziel. Hij werkt voor Pattaya News als de nieuwste schrijver.