Thais publiek zamelt essentiële fondsen in voor kinderen in nood tijdens de met sterren bezaaide Blue Carpet Show voor UNICEF

BANGKOK, 4 Juli 2022 -

  Toonaangevende beroemdheden en bedrijven kwamen samen op de Blue Carpet Show voor UNICEF, een op televisie uitgezonden variété, om steun van het Thaise publiek te mobiliseren voor kinderen in Thailand en over de hele wereld, met name de meest kwetsbaren en geconfronteerd met uitdagingen tijdens de COVID-19-pandemie.

De campagne bracht tot dusver 10.9 miljoen baht op, waarbij supporters een onderdeel werden van het werk van UNICEF om hulp te bieden die blijvende verandering voor kinderen creëert en tevens voorziet in de onmiddellijke behoeften van kinderen.

De 120 minuten durende show, die voor het vierde jaar werd georganiseerd en werd gepresenteerd door de beroemde emcees Ter Ratthanant Janyajirawong en Tuitui Puttachat Pongsuchat, ging op 7 juli live op Channel 2HD. Het bracht meer dan 20 vooraanstaande beroemdheden samen, waaronder Friend of UNICEF Min Pechaya Wattanamontri evenals Atom Chanakan Rattanaudom, Pexky Sretunya, Off Jumpol Adulkittiporn, Gun Atthaphan Phunsawat, Trinity, Kem Hussawee Pakrapongpisun en nog veel meer acteurs en actrices van Channel 7HD. Ze liepen over de blauwe loper en vervolgens het podium op om hitnummers uit te voeren, zoals Trinity's "I Don't Miss You" en Atom Chanakan's "Good Morning Teacher", en ze voerden ook verrassende telefoontjes uit om degenen die tijdens de show aan UNICEF doneerden persoonlijk te bedanken. .

Tijdens de show werden vier korte films uitgezonden met vrienden van UNICEF en beroemdheden op missie om de uitdagingen van kinderen over de hele wereld in de schijnwerpers te zetten.

“Dit jaar bezocht ik een afgelegen provincie in Thailand om te leren hoe cruciaal zuurstofconcentratoren zijn voor de meest kwetsbare groepen die zijn getroffen door COVID-19. UNICEF heeft deze zeer belangrijke apparatuur uitgedeeld aan ziekenhuizen en gezondheidscentra in vele delen van het land die dit het meest nodig hadden”, zei Min Pechaya over haar missie naar de provincie Lamphun.

In zijn film vertelde Vriend van UNICEF Peck Palitchoke Ayanaputra het verhaal van hoe UNICEF Magic Box-sets met boeken en speelgoed jonge kinderen in de Klong Toey-gemeenschap in Bangkok hielpen door te gaan met spelen en leren ondanks de verstoring van COVID-19. Kem Hussawee, een acteur van Channel 7HD, deelde de verhalen van kinderen met ernstige acute ondervoeding in Malawi, terwijl UNICEF Thailand Goodwill-ambassadeur Anand Panyarachun uitlegde hoe UNICEF's Blue Dot-opvangcentra voor vluchtelingen kinderen en gezinnen hebben geholpen die de oorlog in Oekraïne ontvluchtten.

UNICEF erkende ook HE Anand Panyarachun voor zijn rol als Goodwill Ambassador en voorvechter van kinderrechten tijdens de show. Gedurende 26 jaar heeft hij de missie van UNICEF ondersteund met zijn enorme kennis en sterke toewijding en is hij een drijvende kracht geweest bij het mobiliseren van fondsen voor UNICEF's werk voor kinderen.

Eerder op een persconferentie op 16 juni lanceerde UNICEF Teddy Blu t-shirts en armbanden als limited-edition merchandise voor de Blue Carpet Show. In de aanloop naar de show toonden beroemdheden en het publiek ook hun bewegingen in de #BlueCarpetDance-uitdaging op TikTok met het themalied "Kor Mue Ther Noi", en fans namen deel aan Blue Carpet Show-activiteiten zoals de JOOX Live Room met BNK48 en Off-Gun.

De Blue Carpet Show wordt ondersteund door Channel 7HD, dat gratis zendtijd voor de show opleverde; Central Group als Teddy Blu Collection-partner, die 100 procent van de winst uit de verkoop van merchandise voorzag ter ondersteuning van UNICEF; evenals sponsor Supalai op platina-niveau, sponsors op Silver-niveau Bangkok Bank en CoinEx Thailand en zakelijke partners Siam Cement Group, Central Pattana en Mobile Connect.

Om een ​​donatie te doen aan UNICEF, gebruik het volgende:

  • Bankoverschrijving: Bangkok Bank 201-3-01324-4
  • Online donatie: www.unicef.or.th/bluecarpet
  • SMS: Sms 300 naar 4712300 om 300 THB te doneren

Om een ​​aankoop te doen uit de Teddy Blu-collectie, bezoek alstublieft: www.unicef.or.th/bluecarpet or www.centraltham.com/bluecarpet. De merchandise in beperkte oplage is ook verkrijgbaar bij Good Goods Shop in CentralWorld met een promotie die beschikbaar is vanaf The1-punt.

Het voorgaande is een persbericht gepubliceerd met volledige toestemming en autorisatie van de organisatie(s) vermeld in het PR-materiaal en TPN-media. De uitspraken, gedachten en meningen van de bij het persbericht betrokken organisatie zijn geheel van henzelf en hoeven niet per se die van TPN media en haar medewerkers weer te geven.

Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/