Central Pattana kondigt haar visie 'Imagining Better Futures for All' aan, waarbij de komende vijf jaar 120 miljard baht wordt geïnvesteerd om een ​​duurzaam ecosysteem op te bouwen en om tegen 2050 een netto nuldoelstelling te bereiken

Thailand-

⦠Om zijn 40e verjaardag te vieren, heeft Central Pattana een verbintenis aangekondigd voor een betere toekomst en een positie als de plaatsmaker die plaatsen bouwt voor de mensen en de planeet.

⦠Het bedrijf richt zich op drie strategieën om duurzaamheidsdoelen te bereiken. Er zijn 1) SYNERGIE voor nieuwe oplossingen met zijn door de detailhandel geleide activiteiten voor gemengd gebruik, zijn partners, gemeenschappen en andere partijen; 2) PIONIER voor Better Lives om nieuwe standaarden voor projectontwikkeling te ontwikkelen onder de concepten Groen & Welzijn, en 3) KANSEN met als doel een organisatie te worden die mensen ontwikkelt en de vastgoed- en detailhandelssector in Thailand naar een hoger niveau tilt.

⦠Het bedrijf streeft naar een grote impact met zijn vijfjarig businessplan voor 2022-2026, dat investeringen omvat in nieuwe projecten voor gemengd gebruik en vernieuwingen van bestaande projecten in meer dan 30 provincies, met 50 winkelcentra met nieuwe formules en trends, 68 residentiële projecten die de positie van het bedrijf als topontwikkelaar zullen versterken, 13 kantoorgebouwen die inspelen op de nieuwe levensstijl en 37 hotels, waaronder een nieuw hotelmerk in het hele land.

… Het onthult een nieuwe merkidentiteit voor het bedrijf en zijn winkelcentra in het hele land, gebaseerd op lokale identiteiten en andere moderniteit, ontworpen door een wereldberoemd bureau.

⦠Het bedrijf stelt een team samen van ‘Business & Digital Transformation met een investeringsbudget van 450 miljoen in 2022 en een team van ‘Partner Champions’ die zorgen voor groei door end-to-end oplossingen te bieden aan partners .

Bangkok - Central Pattana Plc., de toonaangevende ontwikkelaar van winkels en onroerend goed in Thailand en exploitant van Central-winkelcentra, residentiële projecten, kantoorgebouwen en hotels in het hele land, heeft de visie "Imagining Better Futures for All" aangekondigd om een ​​sterk en duurzaam ecosysteem op te bouwen met een rol van de 'place maker' die de ruimte van de toekomst creëert en steden en ontwikkelingen pioniert in alle landen met een missie om te zorgen voor zowel de levenskwaliteit van de ' 'mensen', inclusief gemeenschappen en de 'planeet', om de eerste ontwikkelaar voor gemengd gebruik van Thailand te worden die tegen 2050 een netto-nuldoelstelling bereikt. Het vijfjarige bedrijfsplan voor 2022-2026 met een van 120 miljard baht en drie strategieën om duurzaamheidsdoelen te bereiken bundelen de krachten van haar gemengde bedrijven, partners, gemeenschappen en andere partijen om synergie te creëren; het pionieren van een nieuwe standaard van ruimte voor het leven van de toekomst, en het creëren van kansen om een ​​organisatie te worden die mensen ontwikkelt en de vastgoed- en detailhandelssector in Thailand naar een hoger niveau tilt.

Wallaya Chirathivat, President en CEO van Central Pattana en de eerste vrouw die de organisatie leidde, onthulde haar visie voor het bedrijf tijdens de persconferentie en kondigde de "toewijding voor een betere toekomst" aan om de kwaliteit van leven voor de mensen en een betere toekomst te ontwikkelen voor de samenleving en de planeet, waardoor de positie van Central Pattana als wereldwijde duurzame organisatie wordt versterkt. Tegelijkertijd onthulde ze ook een nieuwe merkidentiteit voor zowel de bedrijfs- als de winkelcentra in het hele land, gebaseerd op lokale trots en andere moderniteit, ontworpen door een wereldberoemd ontwerpbureau.

“Gedurende onze geschiedenis van meer dan 40 jaar zijn we altijd trots geweest om deel uit te maken van het leven van de mensen en om met het land mee te kunnen groeien en zijn ontwikkeling te stimuleren. Waar ons project zich ook bevindt, we worden gezien als het ‘Center of Life’ van de gemeenschap. Vandaag de dag zien we onszelf als de 'place maker' die de kwaliteit van leven voor mensen in het hele land ontwikkelt door een plek te creëren waar een betere toekomst mogelijk is. We zijn van plan dit te doen door de twee belangrijkste elementen, namelijk de mensen en de planeet, met elkaar te verbinden en ze te integreren in ons sterke en duurzame ecosysteem, omdat we geloven dat iedereen via hun gemeenschap de macht heeft om de maatschappelijke verandering te stimuleren,†zei Wallaya.

Strategie nr. 1: SYNERGIE voor nieuwe oplossingen
Alle partijen bundelen hun krachten om een ​​compleet platform te creëren om de kwaliteit van leven en zaken te verbeteren.

⦠Synergie binnen Retail-Led Mixed-Used Development
Alle elementen van Centraal Pattana, inclusief winkelcentra, woonprojecten, kantoorgebouwen en hotels, zullen hun krachten bundelen om een ​​naadloze ervaring te bieden. In de komende vijf jaar of in 2022-2026 zal het bedrijf 50 winkelcentra hebben in Thailand en in het buitenland, 16 gemeenschapswinkelcentra (volgens de haalbaarheidsstudie), 68 woonprojecten, 13 kantoorgebouwen en 37 hotels, verspreid over meer dan 30 provincies en overzee. Meer dan de helft hiervan maakt deel uit van ontwikkelingsprojecten voor gemengd gebruik, waarvan de winkelcentra het belangrijkste onderdeel zullen zijn, terwijl ook andere bedrijven consequent worden uitgebreid. Alles draagt ​​bij aan het verhogen van de kwaliteit van leven in verschillende aspecten, zoals winkelen, werken, verblijven, spelen en wonen. Retailprojecten voldoen aan alle formaten en trends. Woonprojecten van hoge kwaliteit bieden de bewoners bijzondere voordelen van de Centrale Groep. Kantoorgebouwen zullen enkele van de beste werkplekken zijn met de nabijheid van winkelcentra en hotels. Ten slotte zal een nieuw hotelmerk worden gelanceerd, dat zal helpen om steden tot toeristische bestemmingen te maken.

Er is een team van 'Business & Digital Transformation' gevormd met een investeringsbudget van 450 miljoen baht in 2022 en met als doel de platforms om te vormen tot een omnichannel dat niet alleen offline en online elementen zal verbinden, maar ook alle bedrijven in de ecosysteem aan elkaar en de klanten onder een B2B2C-model, waardoor een nieuwe klantervaring ontstaat.

⦠Synergie met zakenpartners
Central Pattana zet zich in voor het genereren van duurzame groei voor haar zakelijke partners. Het zal een team van ‘Partner Champions’ oprichten om op te treden als bedrijfsadviseurs voor partners en hen complete end-to-end oplossingen te bieden, gaande van hulp bij groei; merkuitbreiding via co-investering, financiering en franchising; en bedrijfsvoering ondersteunt.

Daarnaast zal Central Pattana de big data van The 1, The 1 Biz en de retail omnichannel gebruiken om de bedrijven van haar partners te promoten en te stimuleren, hen te helpen hun transacties te beheren en andere diensten te verlenen.

⦠Synergie met Gemeenschappen
Alle projecten die door Central Pattana worden ontwikkeld, zijn gebaseerd op de lokale identiteit en de essentie van de gemeenschap. Ze zullen de lokale kunst en cultuur promoten, lokale rijkdom genereren, inkomsten helpen verdelen op gemeenschapsniveau, fungeren als een platform om de capaciteiten van het MKB te vergroten, regionaal toerisme promoten en elk jaar meer dan 40,000 vierkante meter aan ruimte ter waarde van 300 bieden. miljoen baht per jaar als ruimte voor boeren en andere mensen om hun producten en diensten te verkopen.

Strategie nr. 2: PIONIER voor een beter leven
Centraal Pattana zal in de toekomst een nieuwe standaard creëren voor een betere leefruimte. Het zal het management bij elk nieuw project verbeteren door zich op twee gebieden te concentreren om duurzaamheid in het leven van alle betrokkenen te waarborgen. De twee aspecten zijn:

⦠Groen & Energie
Gebouwen zullen de Green Building Standard gebruiken om een ​​hogere milieuvriendelijkheid te garanderen. Bij alle projecten zullen zonnecelsystemen worden geïnstalleerd, er zal een gebouwautomatiseringssysteem worden ontwikkeld en er zullen EV-laadstations en recyclingstations worden voorzien om schone energie en circulaire economie te ondersteunen.

⦠Gezondheid & Welzijn
Omdat een goede fysieke ruimte de kwaliteit van leven kan verbeteren, zal het bedrijf zich concentreren op het ontwikkelen van zijn masterplan en maatregelen voor hygiëne en veiligheid. Het zal de groene ruimte binnen en buiten vergroten. Inclusief ontwerp zal worden gebruikt om ervoor te zorgen dat het geschikt is voor alle groepen mensen en voor de gemeenschap. Zo komen er oefenruimtes, speeltuinen, leercentra, vaccinatiecentra, bloeddonatieruimtes en welzijnsruimtes voor de gemeenschap.

Strategie nr. 3: KANSEN met een doel
Het bedrijf zal een drijvende kracht zijn achter de samenleving en het bedrijfsleven. Als organisatie die zich richt op menselijke ontwikkeling, biedt het kansen voor alle individuen. Tegelijkertijd zal het ernaar streven om de Thaise vastgoed- en winkelsector te verbeteren voor een betere toekomst voor iedereen.

⦠Het zal mensen aanmoedigen om te leren, hun ervaringen uit te wisselen en zaken te matchen met een kans om hun bedrijf uit te breiden in Thailand en in het buitenland via Central Pattana Lead and Retail Academy.
… Het zal lokale rijkdom genereren, werkgelegenheid creëren en de levenskwaliteit van de lokale bevolking verhogen.
⦠Het zal de jonge generaties ondersteunen om met Central Pattana samen te werken via nieuwe initiatiefplatforms zoals Retail Hackathon, die hen echte kansen bieden.
⦠Het zal evenzeer kansen bieden aan LGBTQ+-mensen, mensen met een handicap en speciale mensen, terwijl het een wereldburger is die wereldwijde waarden zoals mensenrechten, gelijkheid en diversiteit begrijpt.

Al deze strategieën maken deel uit van de poging om een ​​grote impact te creëren op de economie, de samenleving, de cultuur en het milieu, waarbij alle generaties mensen betrokken zijn.

“Met deze nieuwe visie streven we ernaar onze belofte na te komen en een sterk en duurzaam ecosysteem te creëren voor mens en planeet. We zijn een place maker die ruimte zal bieden aan alle aspecten van het leven met een hoge kwaliteit, gericht op een betere en duurzamere toekomst voor de Thaise bevolking en het land', aldus Wallaya.

Volgens haar zijn de doelen voor Centraal Pattana:

⦠Verbeter de levenskwaliteit van de mensen en gemeenschappen in het hele land
Het bedrijf heeft bijgedragen aan het genereren van geldcirculatie in de Thaise economie, ongeveer 1% van het BBP van Thailand. Het zal de komende vijf jaar ook helpen genereren met meer dan 150,000 banen in zijn duurzame ecosysteem.

⦠Word een net-zero organisatie in 2050
Het bedrijf heeft een langetermijnplan om netto-nul CO50-uitstoot te bereiken. Dit zal gebeuren door het energieverbruik met 50 procent te verminderen, de uitstoot van CFK's en andere stoffen die schadelijk zijn voor de atmosfeer te verminderen en het gebruik van schone energie met XNUMX procent te verhogen. Het streeft er ook naar om binnenkort een miljoen bomen en planten binnen en buiten in haar projecten te hebben.

Central Pattana gaat de toekomst in met de merkbelofte "Imagining Better Futures for All" door hoogwaardige ruimte te ontwikkelen om voor de mensen en de planeet te zorgen en tegelijkertijd de groei van de economie en het land te stimuleren. Bovendien houdt Central Pattana zich aan duurzame ontwikkeling en blijft het het enige vastgoedbedrijf in Thailand dat vier opeenvolgende jaren is opgenomen als lid van de Dow Jones Sustainability Indices (DJSI) in DJSI World en acht opeenvolgende jaren in DJSI Emerging Markets. jaren.

Het bedrijf heeft hieronder een korte film gelanceerd over zijn inzet voor een betere toekomst:

Het voorgaande is een persbericht gepubliceerd met volledige toestemming en autorisatie van de organisatie(s) vermeld in het PR-materiaal en TPN-media. De uitspraken, gedachten en meningen van de bij het persbericht betrokken organisatie zijn geheel van henzelf en hoeven niet per se die van TPN media en haar medewerkers weer te geven.

Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/