Thaise premier draagt ​​nationaal beleid over – ‘MDES – Thailand Post’: gebruikt digitale technologie om gezondheidszorgdiensten te versnellen voor grenzeloze levenskwaliteit in het hele land

Singburi, 20 oktober 2021 De premier zat de ceremonie voor en droeg het nationale beleid over aan de minister van Digitale Economie en Samenleving en Thailand Post, de leider in nationaal vervoer. Om het potentieel van huishoudelijke netwerken te versnellen en te integreren met digitale technologie. Dit is om de uitstekende kwaliteit van de gezondheidszorg voor Thaise mensen verder te verbeteren door met een drone te vliegen om medicijnen te leveren die gemak bieden in moeilijke situaties of gebieden met transportbeperkingen, ofwel de Covid-19, overstromingen of in afgelegen gebieden.

Generaal Prayut Chan-o-cha, premier, onthult dat Thaise mensen de laatste tijd te maken hebben gehad met all-round crises, maar weer opstaan ​​is nooit te moeilijk vanwege de krappe bedrijven van alle mensen en sectoren, die goed zijn voorbereid op eventuele veranderingen, zoals het uitbreken van de Covid -19 epidemie in Thailand die goed onder controle is. Ook al zijn niet alle maatregelen 100% alomvattend, het zijn goede tekenen van samenwerking om de algehele situatie te verbeteren. Daarom is het beleid aan alle instanties gegeven om gezamenlijk de kwaliteit van leven van de mensen te verbeteren, met name de introductie van digitale technologie als een belangrijk onderdeel van de integratie en ondersteuning voor de ontwikkeling van moderne gezondheidszorgdiensten die Thaise mensen verder in staat zullen stellen om gemakkelijk toegang te krijgen tot de diensten.

De heer Chaiwut Thanakhamanusorn, minister van Digitale Economie en Samenleving (DES), stelt dat het ministerie op het beleid heeft gereageerd door gebruik te maken van het transportpotentieel en het uitgebreide netwerk dat elk huishouden in het land bestrijkt in het systeem van Thailand Post, een complete logistieke dienstverlener, die gespecialiseerd is in het distribueren van medische apparatuur naar ziekenhuizen in het hele land en het leveren van medicijnen en medische benodigdheden van ziekenhuizen aan patiënten en patiënten in het ‘Home Isolation-Community Isolation’-project, gecombineerd met hoogwaardige, uiterst nauwkeurige digitale technologie-apparaten zoals ‘drones’ en ontwikkeld tot een distributievoertuig om medicijnen te bezorgen en de benodigde apparatuur bij patiënten thuis.

Dr. Danan Suphatthaphan, voorzitter van Thailand Post Co., Ltd.,vermeldt dat Thailand Post klaar is om te opereren in overeenstemming met het beleid van de overheid en het ministerie, te beginnen met het initiatief om de eerste medicijnendistributeur te zijn van het ziekenhuis tot aan het huis van de patiënt in Thailand. Dit heeft op zijn beurt het vertrouwen gewonnen van meer dan 400 gebruikers en ziekenhuizen als distributeur van medische artikelen of apparatuur die speciale aandacht behoeven, zoals temperatuurhandhaving. Bovendien wordt er een campagne opgezet “Thai Post Deliver Inviting Thai people to Stay Home” die overeenkomt met het helpen van mensen tijdens de COVID-19-situatie, waardoor patiënten in alle gebieden gelijke en universele toegang hebben tot medische diensten. Daarnaast ondersteunt Thailand Post ook het project om medicijnen en medische benodigdheden, waaronder veldbedden, te leveren aan veldhospitalen in het hele land. Dit onderstreept nog eens de reputatie van Thailand Post op het gebied van het verbeteren van de kwaliteit van de gezondheidszorg en het bereiken van afgelegen gebieden.

 

“Thailand Post heeft medicijnen, medische benodigdheden en medische apparatuur snel en nauwkeurig aan mensen in het hele land gedistribueerd, waarbij ze zich aan de expliciete EMS-standaard hielden. U kunt gerust zijn door het Track & Trace-systeem waarmee klanten de leveringsstatus kunnen volgen. Ook al heeft Thailand Post, midden in de Covid-19-situatie in 2020-2021, actief medicijnen kunnen bedienen en distribueren naar elke patiënt, een totaal aantal van meer dan 1 miljoen stuks. Onlangs heeft Thailand Post gereageerd op het beleid van het ministerie om medicijnen via drones te bezorgen om afgelegen gebieden in Singburi te bereiken, in de hoop dat dit het begin zou zijn van de gedigitaliseerde gezondheidszorg die een veilige en efficiënte distributie biedt zonder dat je het huis hoeft te verlaten. Dit project zal verder worden ontwikkeld met partners die expertise hebben op dit gebied om gezamenlijk de transportsector in het land te transformerenâ€

Voor iedereen die gemakshalve gebruik wil maken van deze service en drukke gebieden wil vermijden, om gebruik te willen maken van de service en te informeren naar de bezorgsnelheid van medicijnen en medische benodigdheden per post in het ziekenhuis dat wordt behandeld, en voor elk ziekenhuis of medische instelling die diensten wilt verlenen, neem dan contact op met EMS/Logistic Sales and Marketing Department via telefoon 0 2831 3975, 0 2982 8222 or THP Contactcentrum 1545, www.thailandpost.co.th en alle Thailand Post-vestigingen.

Ga voor meer updates over Thailand Post naar:

Website: www.thailandpost.co.th

Facebook: Thailandpost.co.th

Twitter: @Thailand_Post

Lijnfunctionaris: @Thailand Post

Het voorgaande was een persbericht van Thailand Post.

Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/