Thai Ministry of Commerce toont succesvolle samenwerking met Thai Startups in ‘DBD Chuan Fin Kin Thai SELECT’

Het volgende is een persbericht. Hun uitspraken en meningen zijn van henzelf.

Bangkok, 17 september 2021 – Het Ministerie van Handel is verheugd met het succes van 'DBD Chuan Fin Kin Thai SELECT', dat via het online platform voor Thaise restaurants die het 'Thai SELECT'-bord hebben ontvangen, bekendheid heeft gecreëerd en de verkoopvolumes heeft vergroot. Ze zijn actief in gebieden met een hoog risico die zijn getroffen door de pandemie van COVID-19, met in totaal 70 restaurants. Ook heeft het ministerie de bondgenoten van Startups bedankt voor hun samenwerking en steun bij het helpen van restaurantbedrijven om door te gaan. Dit evenement is in totaal 45 dagen georganiseerd en heeft mensen van alle kanalen aangetrokken met bijna 8 miljoen views en 4,000 bestellingen. Bijgevolg is het verkoopvolume in de bovengenoemde periode met 10% gestegen. Het ministerie is van plan het evenement uit te breiden naar 'Thai SELECT'-restaurants in het hele land om consumenten te promoten en in staat te stellen voedsel van topkwaliteit tegen lage prijzen te krijgen.

De heer Thosapone Dansuputra, Directeur-Generaal, Afdeling Bedrijfsontwikkeling, Ministerie van Handel, onthuld na het voorzitten van de persconferentie over het succes van het 'DBD Chuan Fin Kin Thai SELECT'-evenement (op vrijdag 17th september 2021, in Khao Restaurant) dat de heer Sinit Lertkrai, de vice-minister van Handel, het Department of Business Development een proefprogramma heeft toegewezen om Thaise restaurants die zich hebben aangesloten bij de Thai SELECT-campagne dringend te helpen (momenteel 70 winkels in Bangkok en nabijgelegen gebieden) aangezien deze gebieden een hoog risico hebben en sterk zijn getroffen door de COVID-10 pandemische situatie. Het evenement werd afgetrapt op 1st Augustus 2021 en eindigt op 15de September 2021, voor in totaal 45 dagen. Waardering wordt getoond aan startups en toonaangevende voedselbezorgplatforms van Thailand, namelijk; Robinhood, een Thais voedselbezorgplatform, en Hungry Hub, een reserveringsplatform voor voedselwinkels, voor samenwerking met dit evenement door kortingsacties aan te bieden om de marktdynamiek en consumptie te vergroten via online kanalen, met hulp van; ‘Salehere’ ‘PunPro’ en ‘Kollective’ websites, evenals verschillende bekende food en gourmet influencers, die het evenement hebben bijgewoond om ondernemers van Thaise SELECT restaurants te steunen en te helpen deze crisis door te komen.â€

De directeur-generaal "De resultaten van het afgelopen evenement toonden aan dat consumenten goed hebben gereageerd, aangezien er een groot aantal bestellingen is en het verkoopvolume van veel Thaise restaurants is gegroeid. In totaal werden meer dan 4,000 voedselbestellingen verhoogd, waardoor het verkoopvolume tijdens de periode met 10% steeg. Het gemiddelde bedrag dat aan elke bestelling wordt besteed, is 450-1,600 baht in alle 70 restaurants in de Thaise SELECT-campagne die aan het evenement hebben deelgenomen. Deze startups hebben enorm geholpen om de deelnemende restaurants onder de aandacht te brengen. Het totale aantal views van de videoclips van Thaise SELECT-restaurants via influencers is ruim vierhonderdduizend en het aantal views via de pers van verschillende typen is 8 miljoen. Dit bewustzijn zal leiden tot de acceptatie van de voedselbestelcyclus op lange termijn. Bovendien heeft dit evenement kleine restaurants kansen gegeven om zichzelf te ontwikkelen door online marketingtechnologieën toe te passen.

Het Department of Business Development boekt vooruitgang door samen te werken met partners uit zowel de particuliere als de publieke sector om maatregelen te ontwikkelen om langdurige hulp te bieden, die ook zal worden uitgebreid tot restaurants op nationaal niveau, waardoor grotere verkoopvolumes kunnen worden verbeterd en hun zaken met consumenten kunnen worden voortgezet. ™ vertrouwen. Momenteel zijn er 940 Thaise restaurants die het Thaise SELECT-teken hebben ontvangen dat is uitgegeven door het Department of Business Development, waarvan 238 in Bangkok, 154 in het noorden, 238 in de centrale regio, 115 in het noordoosten, 143 in het zuiden en 52 in het oosten.â€

“ Hoewel restaurants in gebieden met een hoog risico recentelijk hun omzet hebben verbeterd door de versoepeling van maatregelen met betrekking tot het aantal gasten dat ter plekke komt eten, moeten deze restaurants aan vooraf bepaalde voorwaarden voldoen en zich daaraan houden.

Het Department of Business Development, minister van Handel, zal het vertrouwen van het publiek vergroten door het bewustzijn van Thaise SELECTEER restaurants om consumptiekeuzes continu te verbeteren. Er wordt verwacht dat als de COVID-19-pandemiesituatie in kwartaal 3 en kwartaal 4 van 2021 wordt verlicht, restaurants geleidelijk zullen worden hersteld, aangezien mensen het vertrouwen hebben om terug te keren en weer gebruik te maken van diensten,† De directeur-generaal besloten.

Voor meer informatie over de 'DBD Chuan Fin Kin Thai SELECT'-campagne kunt u contact opnemen met The Department of Business Development, Minister van Handel Tel. 02-547-5158 E-mail service@dbd.go.th Call Center 1570 en www.dbd.go.th

Verzending
user review
0 (0 stemmen)
Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/