Chabaa's gloednieuwe 100% fruitsap mikt op premium segment van 360° marketinguitgaven onder de slogan "Every Gen... Enjoy Every Taste"

Het volgende is een persbericht van Chabaa. Hun uitspraken en meningen zijn van henzelf.

Chabaa-vruchtensap is vervaardigd door Chabaa Bangkok Co Ltd, een vruchtensapproducent met 20 jaar ervaring die zich richt op het premium vruchtensapsegment van 100% sap, is Chabaa toegewijd aan het produceren van kwaliteitsvruchtensap met zorgvuldig geselecteerde premium, natuurlijke grondstoffen, gecombineerd met de nieuwste productie-innovaties. Haar producten zijn populair bij fruitsapdrinkers in 40 landen over de hele wereld. Marketingactiviteiten vallen onder de visie van: Kan Kulpiyavaja, Sales en Marketing Manager, Thailand, en CLMV voor Chabaa Bangkok Co Ltd, de nieuwste telg van het bedrijf die de teugels in 2021 overneemt. Het premium- of 100% sapsegment heeft het grootste aandeel in de Thaise vruchtensapmarkt, die momenteel meer dan 3.7 miljard baht waard is. Chabaa's uitstekende verkoopvoorstel zijn recepten met: 100% vruchtensap zonder toegevoegde suikers, en de van nature zoete smaak van vers fruit. Dit spreekt moderne gezondheidsbewuste consumenten van elke leeftijd en geslacht aan die een verfrissende natuurlijke smaak willen zonder toevoegingen. Chabaa zal zichzelf bekend blijven maken als een merk dat geliefd is bij consumenten door middel van een reeks marketingstrategieën.

 

Gerestylde verpakking voor een premium look

Chabaa-vruchtensap durfde altijd anders en creatief te zijn met zijn kenmerkende blauwe verpakking die uitsteekt boven rivaliserende vruchtensappen in het schap. Het heeft dit naar een hoger niveau getild met de ontwikkeling van een premium look. Dit is voorzien van het nieuwste logo en de nieuwste verpakking in een subtiel en modern ontwerp met behoud van de blauwe merkidentiteit en tekens die "100%" in goud beschrijven. Dit onderstreept de productstandaard van 100% vruchtensap gemaakt van ingrediënten van wereldklasse. Het plan is om de aandacht te trekken van gezondheidsbewuste mensen die op zoek zijn naar een gezonde verfrissing, of het nu gaat om de online kanalen van Chabaa fruitsap, LINE Official @Chabaabangkok, of bij toonaangevende supermarkten in het hele land. 

Nieuwe verpakking van 310 ml, een nieuw alternatief voor verfrissing onderweg

Chabaa heeft ook zijn nieuwste verpakking van 310 ml gelanceerd in drie smaken: Sai Nampheung-sinaasappelsap, kokoswater en appelsap. Het is een andere keuze in draagbare verfrissingen voor een scala aan moderne levensstijlen. Het is het ideale verfrissende drankje na het sporten in de sportschool of na het sporten. Het is ook de optimale maat om een ​​maaltijd van geschikte porties te begeleiden en voldoet aan de behoeften van elke generatie die altijd en overal de versheid van echt vruchtensap wil. 

Geen toegevoegde suikers, geen smaakstoffen, maar elke doos vol vitamines in lijn met de gezondheidstrends van de consument

Chabaa's 20 jaar expertise heeft haar vastberadenheid gevormd om van echt vruchtensap de unieke gezonde drank bij uitstek voor consumenten te maken. Dit aspect wordt gepromoot in de 100% vruchtensap productlijn met 15 verschillende fruitsmaken. Natuurlijke verfrissing wordt geboden door de zoetheid van vers fruit zonder extra suiker, conserveermiddelen, smaakstoffen of andere toevoegingen. Een nieuwe smaak, Sai Nampheung-sinaasappel, wordt gelanceerd, zodat elke generatie kan genieten van de natuurlijk zoete smaak van 100% Sai Nampheung-sinaasappels, waarin de subtielste hint van zuurheid is vermengd. De verrukking wordt gegarandeerd door het product dat de prijs wint Superieure Smaak Award 2021. Zowel de gezondheidsbewuste als de liefhebbers van vruchtensap kunnen zeker zijn van een geweldige smaak elke keer dat ze een Chabaa-sapproduct drinken. Het product komt tegemoet aan de belangrijkste zorgen van gezondheidsbewuste consumenten door te worden gestapeld met zowel de voeding van vers fruit als de heerlijke smaak van hoogwaardige ingrediënten. 

Nieuwe TVC voor consumenten en 360° marketingactiviteiten

De verkoop van de 100% fruitsaplijn is ontwikkeld om trends en consumentengedrag bij te houden, het merk maakt zich ook op om grote budgetten uit te geven aan marketingcommunicatie. Dit omvat een nieuwe tv-campagne waarin de nadruk wordt gelegd op smaak, onder de slogan: "Elke generatie ... geniet van elke smaak". Het bevat acteurs van verschillende leeftijden met chique gevoeligheden die "oma" en "kleindochter" spelen om consumenten van elke generatie te vertegenwoordigen. Het paar zoekt zowel verfrissing van uniek vers vruchtensap als krijgt alle voedingsvoordelen met behoud van verse smaak van begin tot eind. De nieuwe advertentie zal worden uitgezonden op televisie, digitale media en out-of-home reclamemedia. Er zal ook communicatie zijn op de verkooppunten en samenwerking met influencers van vele levensstijlen. Ze zullen in 100 helpen om de versheid, voedingswaarde en geweldige smaak van 360% echt vruchtensap van Chabaa te communiceren via 2021°-marketingkanalen.

Elke generatie ... Geniet van elke smaak van Chabaa-vruchtensap
Voor meer details, informatie en nieuws over andere activiteiten zie
http://www.chabaabangkok.com, Facebook: Chabaaofficial, LINE-functionaris: @Chabaabangkok

 

Verzending
user review
0 (0 stemmen)
Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/