LAZADA sluit zich aan bij een nieuwe mondiale coalitie, ‘ELKE ACTIE TELT’ OM HET TECHNISCHE EN DUURZAME CONSUMENTENGEDRAG TE BEVORDEREN

LAZADA sluit zich aan bij een nieuwe mondiale coalitie, ‘ELKE ACTIE TELT’ OM HET TECHNISCHE EN DUURZAME CONSUMENTENGEDRAG TE BEVORDEREN

De coalitie wil experts op het gebied van natuurbehoud met elkaar verbinden en klimaatverandering, waarbij 's werelds leidende digitale platforms, financiële instellingen en consumentengoederenbedrijven tegen 1 groene actie onder 2025 miljard mensen zullen stimuleren

SINGAPORE, 29 JUNI 2021 – Lazada, het toonaangevende e-commerceplatform van Zuidoost-Azië, heeft zich vandaag aangesloten bij een nieuw mondiaal partnerschap dat is opgericht om de kracht van groen consumentengedrag te benutten om de biodiversiteit te vergroten en de inspanningen op het gebied van klimaatverandering te bevorderen. De coalitie ‘Every Action Counts’ (EAC) wordt vandaag gelanceerd door de Alliantie voor groene digitale financiën (GDFA).

De coalitie brengt financiële, e-commerce-, digitale en consumentengoederen- en dienstenbedrijven van over de hele wereld samen met experts op het gebied van duurzaamheid, natuur en behoud van biodiversiteit. Samen zullen zij beste praktijken delen om individuen aan te moedigen positieve actie te ondernemen in hun dagelijks leven om planeetvriendelijke resultaten te creëren. Elk coalitielid zal proberen lokaal relevante benaderingen na te streven om duurzaam consumentengedrag te stimuleren door mensgerichte, op technologie gebaseerde en op innovatie gerichte betrokkenheidsmodellen te bevorderen.

Magnus Ekbom, medeoprichter en Chief Strategy Officer, Lazada Zuidoost-Azië,zei: “Lazada is er trots op een lanceringspartner te zijn van de coalitie ‘Every Action Counts’ om ervoor te zorgen dat duurzaamheid en natuurbehoud hand in hand gaan met de bedrijfsstrategie. We streven ernaar het bewustzijn en de innovatie te stimuleren om een ​​duurzaam e-commerce-ecosysteem in Zuidoost-Azië op te bouwen. Een die wordt aangedreven door samenwerkingspartnerschappen en die consumenten in staat stelt samen te komen om verantwoorde en, belangrijker nog, duurzame consumptiegewoonten te creëren.”

De coalitie heeft tot doel het delen van kennis te bevorderen om innovatieve groene technologieoplossingen over de hele wereld te inspireren Marianne Haahr, woordvoerder van de coalitie ‘Every Action Counts’ en uitvoerend directeur van Green Digital Finance Alliance, toegevoegd: “Deze nieuwe coalitie zal op creatieve wijze technologie en partnerschappen inzetten om het groene bewustzijn te vergroten en groene actie voor 1 miljard mensen tegen 2025 te katalyseren. We willen consumentengedrag aanmoedigen dat een motor kan worden voor natuurbehoud en -herstel.

 

“Wij zien een toekomst waarin economische groei naast natuurbehoud en klimaatactie kan bestaan ​​en deze zelfs kan ondersteunen. Daarom brengen wij partners samen die kunnen helpen deze visie voor onze wereldeconomie te verdedigen.”

Inger Andersen, uitvoerend directeur van het VN-milieuprogramma, een voorstander van ‘Elke actie telt’, zei: ‘De natuur zorgt voor de lucht die we inademen, het water dat we drinken en het voedsel dat we eten, maar we zijn er niet zo vriendelijk voor geweest. Ik verwelkom deze coalitie die ernaar streeft om 1 miljard mensen in staat te stellen deel uit te maken van het creëren van een wereld waarin alledaagse acties en keuzes de klimaatverandering bestrijden en een einde maken aan het verlies aan biodiversiteit. Nu we het VN-decennium voor ecosysteemherstel ingaan, is het van cruciaal belang dat mensen centraal staan ​​in de groene transitie.â€

 

Lanceerpartners voor de coalitie ‘Every Action Counts’ zijn dat wel Ant Group (China), BBVA (Spanje), BigPay (Maleisië), DANA (Indonesië), FNZ (VK), GCash (Filipijnen), Lazada Group (Singapore), Mastercard (VS), MTN (Zuid-Afrika), Paytm ( India), SANLAM (Zuid-Afrika) en Telenor Microfinance Bank (Pakistan).

Over de coalitie ‘Every Action Counts’ (EAC).

De coalitie werd gelanceerd door de Green Digital Finance Alliance, een non-profitorganisatie die is ontworpen om digitale technologieën en innovaties te benutten om de financiering voor duurzame ontwikkeling te verbeteren. De coalitie ‘Every Action Counts’ streeft ernaar samen te werken met gelijkgestemde partners, waaronder internationale organisaties, bedrijven uit de particuliere sector en deskundigen op dit gebied, om op creatieve wijze technologie en partnerschappen in te zetten om het groene bewustzijn en de groene actie van 1 miljard mensen over de hele wereld te vergroten tegen 2025. Bezoek voor meer informatie http://greendigitalfinancealliance.org/initiatives-publications/eac-coalition/

 

Over de Lazada-groep

Lazada Group, opgericht in 2012, is het toonaangevende e-commerceplatform in Zuidoost-Azië. We versnellen de vooruitgang in Indonesië, Maleisië, de Filippijnen, Singapore, Thailand en Vietnam door middel van handel en technologie. Met de grootste logistieke en betalingsnetwerken in de regio maakt Lazada deel uit van het dagelijkse leven van onze consumenten in de regio en we streven ernaar om tegen 300 2030 miljoen shoppers te bedienen. Sinds 2016 is Lazada het vlaggenschipplatform van Zuidoost-Azië van de Alibaba Group aangedreven door zijn technologische infrastructuur van wereldklasse.

Verzending
user review
0 (0 stemmen)
Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/