HungryNow verbetert hun telefoonapplicaties, maakt service eenvoudig, gemakkelijk en begrijpelijk voor alle gebruikersniveaus

HungryNow verbetert hun telefoonapplicaties, maakt service eenvoudig, gemakkelijk en begrijpelijk voor alle gebruikersniveaus

Disclaimer: het volgende is een gesponsorde post van HungryNow, een zakenpartner van The Pattaya News. Verklaringen hun eigen.

  Hongerig nu, een voedselbezorgbedrijf gevestigd in Pattaya, bestaat nu ongeveer een jaar en maakt grote indruk in de omgeving van Pattaya, en begon net toen Covid-19 vorig jaar rond dezelfde tijd zijn impact begon te voelen in de omgeving.

  Velen van jullie herkennen het merk misschien van hun advertenties, banners en ander materiaal, zowel op websites (zoals de onze, op de boven- en zijbanners!) als op verschillende borden in de omgeving van Pattaya voor mensen in de stad. We durven zelfs te wedden dat veel lezers ze het afgelopen jaar zelfs eerder hebben geprobeerd, misschien tijdens de lock-down die vorig jaar plaatsvond, of zelfs daarna.

  Wat u misschien NIET weet, is dat er het afgelopen jaar belangrijke wijzigingen, upgrades, verbeteringen en algehele gebruiksgemaksmaatregelen in de applicatie hebben plaatsgevonden, met een recente update die pas deze maand, maart 2021, plaatsvond en belangrijke wijzigingen aanbracht die bedoeld waren om de gebruikerservaring minder pijnloos, gemakkelijker, eenvoudiger en begrijpelijker te maken.

  Ten eerste, als je nog nooit van HungryNow hebt gehoord of een opfriscursus wilt over wat hen anders maakt, klik hier voor meer informatie rechtstreeks van hen

  Bovenop hun applicatieverbeteringen wordt HungryNow lokaal geëxploiteerd in Thailand en Pattaya, niet van een "groot buitenlands bedrijf" en heeft het ondersteunend personeel dat Engels en Thai spreekt die midden in Pattaya wonen, niet in een overzees callcenter werken en die de lokale klanten en het gebied begrijpen. Medewerkers van het management en het ondersteuningscentrum werken rechtstreeks samen met lokale chauffeurs en bevinden zich niet in verschillende landen, zoals sommige bezorgbedrijven, en kunnen gemakkelijk samenwerken om mogelijke conflicten op te lossen. Bovendien is het betaalbaar en snel.

  Wist je dat ze elke dag GRATIS BEZORGING aanbieden in Pattaya, waardoor ze de goedkoopste lokale maaltijdbezorgservice zijn met veel promoties, kortingen en aanbiedingen?

 

  Laten we nu eens kijken naar enkele verbeteringen en veranderingen van het afgelopen jaar aan de iPhone- en Android-telefoonapplicaties voor HungryNow:

  -Significant aantal nieuwe restaurants toegevoegd. Dit omvat Thaise en internationale smaken. Wij hier bij The Pattaya News rijden veel door de stad voor onze nieuwsuitzendingen en hebben zelf veel nieuwe spandoeken voor nieuwe restaurants opgemerkt. Ondanks het gebrek aan buitenlandse toeristen en de aanhoudende problemen met Covid-19, openen veel restaurants bijna wekelijks in onze regio en vertrouwen ze op HungryNow om de boodschap te verspreiden. Ze hebben nu honderden restaurants en voegen er ongeveer 100 nieuwe per maand aan toe!

  -HungryNow, zoals kort gezegd, heeft momenteel honderden restaurants en voegt er ongeveer honderd per maand aan toe, met als doel de grootste selectie restaurants en keuzes in de omgeving te zijn.

  -Een grondig herontwerp van de algehele gebruikersinterface van zowel hun Android- als iPhone-applicaties, gebaseerd op UW meningen en feedback. HungryNow hoorde hun gebruikers luid en duidelijk over pijnpunten en hoopt dat in het algemeen te hebben opgelost.

  -Een verbeterd zoekfilter waarmee gebruikers hun favoriete soorten voedsel kunnen kiezen, niet alleen restaurants, op basis van regelmatige gebruikersfeedback.

  -Maart-vouchers beschikbaar voor alle gebruikers en niet alleen voor een beperkt aantal gebruikers zoals sommige andere bedrijven. 

  -Vouchers kunnen bij het afrekenen worden opgeslagen en gemakkelijk worden gekozen, waardoor het proces niet al te ingewikkeld wordt.

  -De mogelijkheid om huidige promoties en kortingen te zien is verbeterd, waardoor ze prominent en gemakkelijk te selecteren en te bekijken zijn.

 -Optimalisatie van de algehele prestaties van de applicatie waardoor deze soepeler en gebruiksvriendelijker en minder geheugenintensief wordt, op basis van gebruikersfeedback.

  - Verbeterde tracking van bestellingen, een van de meest gevraagde functies, na het afrekenen, samen met het verbeteren van de algehele mogelijkheid om contact op te nemen met chauffeurs en/of medewerkers van het ondersteuningscentrum voor alle hulp die een klant nodig heeft

  -Minder stappen die men moet nemen om te bestellen, waardoor het proces eenvoudig en gemakkelijk wordt.

  -Verbeterd gebruiksgemak voor meerdere talen, vooral Thais, in het besef dat niet al onze klanten even technologisch vaardig zijn als anderen.

  Er zijn nog meer functies, verbeteringen en wijzigingen aangebracht, maar in plaats van ze op te sommen, hoe zit het met jezelf vandaag proberen, het zien van de nieuwe restaurants. en plaatsen die mogelijk zijn geopend sinds de laatste keer dat u HungryNow gebruikte en die plaatsvinden in het voucherprogramma van maart en ontdek het zelf!

 Klik HIER om HungryNow te proberen! Je weet nooit welke geweldige aanbieding of promotie er plaatsvindt, dus wacht niet!

 

Verzending
user review
0 (0 stemmen)
Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/