Maak kennis met de nieuwe mascotte en het gezicht van het toerisme voor Phuket

De nieuwe mascotte van Phuket is officieel aangekondigd in een wedstrijd en de winnende mascotte is 'Nong Joong' - een babykreeft/garnaal gemaakt door Jin Sataponsathitsuk, die 100,000 ontving voor zijn inspanningen.

De mascotte vertegenwoordigt een stout kind dat dol is op eten, ontdekken en nieuwe dingen leren. Zijn doel is om Phuket te ontdekken door middel van leuke activiteiten, heerlijk eten en geweldige ervaringen. Zijn beste vriend, Umi, een baby zee-egel, noemt hem steeds Joong, in plaats van Goong (dat garnaal betekent in het Thais).

Ambtenaren hopen dat deze nieuwe mascotte, die in alle Phuket-gerelateerde toeristische artikelen zal verschijnen, het toerisme zal stimuleren en zal laten zien hoe leuk de stad en het gebied kunnen zijn.

Bron: Phuket Hot News, Thaiger

De heer Adam Judd is sinds december 2017 mede-eigenaar van TPN media. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in retail sales, HR en operations management, en schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan acht jaar als fulltime inwoner in Pattaya, is lokaal bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een vaste bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Pattayanewseditor@gmail.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/