Consulaire outreach van de Verenigde Staten op 6 juni in Pattaya

Pattaya-

Wil je niet naar Bangkok? Service nodig van de Amerikaanse ambassade? Zij zullen op woensdag 6 juni Pattaya bezoeken. Ze hebben gevraagd dat we NIET de exacte tijd en locatie posten, omdat je je moet registreren bij STEP (Smart Traveler Enrollment Program) om die informatie te krijgen en je aan te melden. De aanmelding is gratis. Hier zijn de geleverde diensten en wat u nodig heeft als u wilt deelnemen.

De consulaire afdeling van de Amerikaanse ambassade in Bangkok is verheugd om diensten te verlenen in Pattaya.

Datum: woensdag 6 juni 2018

Specifieke tijden en locaties worden vrijgegeven via ons Smart Traveler Enrollment Program (STEP). STEP is een gratis dienst van het US Department of State Bureau of Consular Affairs waarmee Amerikaanse staatsburgers die in het buitenland reizen en wonen, zich kunnen registreren bij hun dichtstbijzijnde Amerikaanse ambassade of consulaat om belangrijke informatie te ontvangen.

Ga voor aanmelding voor STEP naar: http://step.state.gov/step

Geen afspraak nodig, diensten worden verleend op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.

Om uw service te bespoedigen, kunt u overwegen om uw documenten volledig, correct, en NIET ondertekend. Documenten, formulieren en toepassingen zijn toegankelijk door op een van de onderstaande links te klikken.

AANGEBODEN DIENSTEN EN OFFICILE WISSELKOERSEN OP 6 JUNI 2018

Bovenstaande kosten zijn gebaseerd op een wisselkoers van 33 THB tot 1 USD

LET OP: Jij Dan moet je neem kopieën mee van de pagina met biogegevens van uw paspoort en elk aanvullend document dat vereist is bij een paspoortaanvraag volgens de online instructies. Volg alle relevante instructies voor paspoortverlenging volgens bovenstaande links. Originele documenten worden teruggestuurd naar de aanvrager, maar de kopieën niet.

BELANGRIJK: Voor aanvragen namens minderjarigen, het kind en beide ouders persoonlijk moet verschijnen.

BETALINGSMIDDEL

Houd er rekening mee dat de Amerikaanse ambassade geen contant geld (Amerikaanse dollars en Thaise baht) meer accepteert bij Outreach-evenementen voor American Citizen Services. Dit is een wereldwijd beleid en er kunnen geen uitzonderingen worden overwogen, zie de: Geen contante aankondiging.

Alle betalingen bij US Embassy Outreach Events moeten worden gedaan in de vorm van een: BANKONTWERP.

Alles BANKONTWERPEN (PDF 345KB) moet zijn:

  • Gekocht bij Bangkok Bank, Kasikorn Bank of Siam Commercial Bank (SCB). (Het is niet nodig om een ​​rekening bij de bank te hebben om een ​​bankcheque te kopen) (Kasikorn Bank noemt een “Bankcheque” een “wisselbrief”)
  • · Gemaakt om “Amerikaanse Ambassade Bangkok.” (Geen variaties, fouten of typefouten zijn toegestaan. Schrijf niet op of maak geen markeringen op de bankcheque.)
  • In het exact hoeveelheid Thaise Baht (THB) voor uw totale service.
  • Ingediend tijdens de dienst.
  • Uitgegeven in de afgelopen zes maanden.

Dit kunt u aan de bank laten zien:

(สกุลเงินบาทเท่านั้น)
โดย จำจำวว เงิเงิ อ้างอิง ตาม อัตอัตา แลกเปลี่ยแลกเปลี่ย ของของาทูตทูต
และระบุสั่งจ่ายถึง “Amerikaanse Ambassade Bangkok”
บกวบกวบกว ช่วย อำอำวย ความ สะดวก ให้ ด้วย ค่ะ

Vergoedingen en wisselkoersen zijn inbegrepen in individuele outreach-aankondigingen en worden gepost op onze van de.

Bezorgservice: Thai Post kan paspoorten terugsturen voor aanvragers. Als u deze service nodig heeft, moet u een apart 100 THB Bankcheque. Neem de kosten van de envelop niet op in uw totale bankcheque voor diensten.

Houd er rekening mee dat:

  • Kascheques, persoonlijke cheques, contant geld, creditcards, bankcheques van een andere bank dan Bangkok Bank, Kasikorn Bank, SCB of enige andere vorm van betaling worden niet geaccepteerd.
  • De eis van een bankcheque is alleen van toepassing op: Consulaire outreach-evenementen en post-in paspoortvernieuwingsdiensten. De Amerikaanse ambassade in Bangkok en het consulaat van Chiang Mai zullen tijdens normale kantooruren betalingen met creditcard of contant (THB of USD) blijven accepteren voor ter plaatse verleende diensten.

HOE ONTVANG IK MIJN NIEUWE PASPOORT? 

Er zijn twee manieren om uw nieuwe paspoort te ontvangen:

1.) PERSOONLIJK: Kom naar ons kantoor in Bangkok (of stuur een vertegenwoordiger met een ondertekende brief om uw paspoort namens u op te halen) tijdens onze afspraakuren (MF van 7:30-11:00 uur, behalve op feestdagen en de laatste woensdag van elk maand), maar een afspraak is niet nodig. Presenteer uw oude paspoort voor annulering en haal uw nieuwe paspoort op. Als u voor deze optie kiest, moet u bij uw aanvraag een kopie van uw huidige paspoort overleggen.

2.) PER POST: Koop een prepaid Thai Post envelop op het outreach-evenement voor 100 THB (AFZONDERLIJKE BANKONTWERP IS VEREIST). Neem de kosten van de envelop niet op in uw totale bankcheque voor diensten.

Als u deze optie selecteert, zal ons personeel uw huidige paspoort in Bangkok BEHOUDEN, het annuleren wanneer het nieuwe paspoort arriveert en beide paspoorten tegelijkertijd naar u opsturen, samen met een brief voor Thaise immigratie om uw huidige visum over te dragen.

DEELNEMENDE BANKEN IN DE BUURT

Bangkok bank
Noord Pattaya Branch
212/1-3 Moo5 Naklua
Banglamung
Chonburi 20150
038-498-067

Siam Commerciële Bank (SCB)
WongAmart-vestiging
500/1 Moo5
Subdistrict Nong Phrue
Chonburi 20260
038-413-376
038-413-598 

Kasikorn Bank
Pattaya – Naklua Branch
157/140-141 Moo 5
Nong Pru Bang Lamung
Chonburi 20150
038-420-960

U kunt gebruik maken van elk filiaal van de drie deelnemende banken. De bovenstaande vestigingen worden voorgesteld omdat ze zich in de buurt van de locatie bevinden.

SPECIALE OPMERKINGEN:

CONSULAIRE VERSLAGEN VAN GEBOORTE IN HET BUITENLAND EN AUTHENTICATIE VAN HANDTEKENINGDIENSTEN CAN NOT WORDEN VERWERKT BIJ CONSULAIRE OUTREACH-EVENEMENTEN.

We kunnen niet langer helpen met vragen, aanvragen en/of claims van de sociale zekerheid. Vanaf 1 oktober 2017 moeten alle begunstigden en aanvragers die in Thailand wonen alle vragen over sociale zekerheid richten aan de SSA Federal Benefits Unit (FBU) in de Amerikaanse ambassade in Manilla, Filippijnen op FBU.manila@ssa.gov. Bezoek alstublieft http://www.ssa.gov voor meer informatie over de sociale zekerheid.

Zie voor andere outreachdata en locaties https://th.usembassy.gov/u-s-citizen-services/consular-outreach/

Zie voor informatie over US Citizen Services: https://th.usembassy.gov/u-s-citizen-services/

Volg ons op Twitter door op onze gebruikersnaam te zoeken @ACSBKK.

BRONACS/VS Ambassade van Bangkok
De heer Adam Judd is sinds december 2017 mede-eigenaar van TPN media. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in retail sales, HR en operations management, en schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan acht jaar als fulltime inwoner in Pattaya, is lokaal bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een vaste bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Pattayanewseditor@gmail.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/