Central Department Store Group en The 1 lanceren The 1 EXPAT

PERSBERICHT:

Central Department Store Group en The 1 lanceren The 1 EXPAT: een lidmaatschapsprogramma dat de winkelervaring van de expatgemeenschap in Thailand transformeert.

Central Department Store Group, onder Central Retail, is een partnerschap aangegaan met The 1, Thailands grootste digitale lifestyle- en loyaliteitsplatform met meer dan 21 miljoen leden, om The 1 EXPAT te lanceren, een lidmaatschapsprogramma dat de winkelervaring voor expats in Thailand opnieuw definieert. Geïntegreerd in The 1 APP, is The 1 EXPAT ontworpen om expats niet alleen op maat gemaakte winkelprivileges te bieden, maar ook toegang tot een levendige community en unieke O2O (online-to-offline) ervaringen die speciaal zijn ontworpen voor hun levensstijl.

Mevrouw Rvisra Chirathivat, Chief Marketing Officer, Central Department Store Group, Central Retail zei:  "We hebben een aanzienlijk groeipotentieel geïdentificeerd binnen het expatsegment, gedreven door hun aanzienlijke koopkracht. In 2023 zullen expatklanten, met een penetratiegraad van 65% onder geschoolde expats in Thailand die 2.5 keer meer uitgeven dan lokale klanten, speelden een cruciale rol in het stimuleren van de groei en het succes van CRC's bedrijfseenheden. Als reactie hierop hebben we De 1 EXPAT, een exclusief lidmaatschapsprogramma dat is ontworpen om de verfijnde en naadloze winkelervaring voor de expatgemeenschap te verbeteren. Central Department Store Group is al lang de favoriete bestemming voor expats als het gaat om levensstijlbehoeften, aangezien ons bedrijf alle aspecten van het leven omvat. Met deze sterke basis lanceren we The 1 EXPAT om beter te kunnen voldoen aan de unieke behoeften van de expatgemeenschap in Thailand.  Dit initiatief sluit aan bij de klantgerichte strategie van Central Department Store Group in 2024, die prioriteit geeft aan groei in het expatsegment als een van de belangrijkste aandachtspunten met als doel duurzame relaties op te bouwen binnen de expatgemeenschap.  

De toonaangevende hub voor expatgemeenschappen worden

Onze visie voor De 1 EXPAT gaat verder dan het aanbieden van privileges; het is toegewijd om Thailand's leidende expat community hub te worden. Door exclusieve activiteiten en het hele jaar door feesten, De 1 EXPAT biedt meeslepende winkelervaringen en unieke kansen voor haar leden. Of het nu gaat om het bijwonen van elite-evenementen, toegang krijgen tot voorverkoop, speciale promoties ontvangen of genieten van gepersonaliseerde winkelervaringen, De 1 EXPAT streeft ernaar zinvolle betrokkenheid bij de expatgemeenschap te bevorderen.

Ongeëvenaarde winkelvoordelen dankzij de synergie van de centrale groep

De 1 EXPAT onderscheidt zich door het aanbieden van privileges het hele jaar door in het uitgebreide portfolio van Central Group, zorgvuldig ontworpen om ervoor te zorgen dat expats in elk aspect van hun leven worden ondersteund, wat een uitgebreide lifestyle-ervaring oplevert. Naast exclusieve voordelen bij Warenhuizen Central en Robinsonkrijgen leden toegang tot een breed scala aan topmerken binnen Central Group, waaronder TOPS, Supersports, PowerBuy, B2S, CMG, Centara Hotels & Resorts, Thai Watsadu, goWow, BnB Home en Auto1Het programma zal blijven groeien, met plannen om partnerschappen uit te breiden naar ziekenhuizen, luchtvaartmaatschappijen, wellnesscentra, hotels en andere toonaangevende merken in de nabije toekomst.

Aangedreven door de synergie van de merken van Central Group, De 1 EXPAT geeft een nieuwe definitie aan wat het betekent om deel uit te maken van een lidmaatschapsprogramma. Het biedt een geïntegreerde en verbeterde winkelervaring die de betrokkenheid van klanten opnieuw vormgeeft.

Als onderdeel van haar toewijding om uitzonderlijke waarde te bieden, De 1 blijft Thailands grootste loyaliteitsplatform, met meer dan 21 miljoen leden, wat neerkomt op 30% van de bevolking. Het platform biedt ongeëvenaarde ervaringen en privileges via zijn uitgebreide netwerk van meer dan 3,000 partners en 32,000 servicepunten in het hele land.

Kawin Tangudtaisak, Managing Director van The 1, verklaarde: "Als Thailand's toonaangevende Digital Lifestyle & Loyalty Platform, streeft The1 ernaar een naadloze digitale ervaring te leveren die is afgestemd op de lifestylebehoeften van onze leden, waaronder expats in Thailand - een belangrijke ledengroep voor wie we een gepersonaliseerde en handige ervaring hebben gecreëerd. Momenteel kunnen leden door lid te worden van The1 Expat genieten van verschillende gemakken via The1 APP, zoals het controleren van puntensaldo en het inwisselen van punten, het bekijken van profielen en het verkrijgen van exclusieve privileges die speciaal zijn ontworpen voor expats in Thailand. In de toekomst zullen we deze ervaringen met The1 Expat blijven verbeteren om nog meer gepersonaliseerde beloningen en services te bieden die echt aan hun behoeften voldoen."

Waarom lid worden van The 1 EXPAT

Door deel te nemen De 1 EXPAT, leden kunnen The 1 punten verzamelen bij elke aankoop via Central Group en haar netwerk van zakenpartners. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor contante kortingsbonnen en exclusieve deals voor een breed scala aan merken en diensten, waaronder luxe hotelovernachtingen, entertainment, schoonheidsbehandelingen en meer. Via de app kunnen leden ook hun puntengeschiedenis bijhouden, toegang krijgen tot kernprivileges, hun profiel beheren en exclusieve aanbiedingen bekijken die op hen zijn afgestemd en nog veel meer — wat een echt geïntegreerde loyaliteitservaring creëert. 

Hoe word je lid van The 1 EXPAT

  1. Download: Begin met downloaden De 1 APP.
  2. Registreren: Maak een account aan met een Thais telefoonnummer en uw paspoortgegevens.
  3. Verifieer informatie: Toon afbeeldingen van uw paspoort en visum of werkvergunning ter verificatie bij de klantenservicebalie van een Central of Robinson Department Store.
  4. Scan QR-codeScan de QR-code die u van de klantenservice krijgt.
  5. Ontvang korting: Na verificatie ontvangt u een e-coupon met 5% korting, die eenmalig geldig is voor gebruik binnen twee weken.
  6. Doe mee met het 1 EXPAT-programma: Rond uw inschrijving af binnen twee weken na ontvangst van de coupon.

***********************

Persbericht uitgegeven door The 1 Central Co., Ltd.

Het voorgaande is een persbericht gepubliceerd met volledige toestemming en autorisatie van de organisatie(s) vermeld in het PR-materiaal en TPN-media. De uitspraken, gedachten en meningen van de bij het persbericht betrokken organisatie zijn geheel van henzelf en hoeven niet per se die van TPN media en haar medewerkers weer te geven.

Abonneren
Goongnang Suksawat
Goong Nang is een nieuwsvertaler die al vele jaren professioneel voor meerdere nieuwsorganisaties in Thailand heeft gewerkt en vijf jaar voor The Pattaya News heeft gewerkt. Is voornamelijk gespecialiseerd in lokaal nieuws voor Phuket, Pattaya, en ook wat nationaal nieuws, met de nadruk op vertaling tussen Thais naar Engels en het werken als tussenpersoon tussen verslaggevers en Engelssprekende schrijvers. Oorspronkelijk afkomstig uit Nakhon Si Thammarat, maar woont in Phuket en Krabi, behalve wanneer hij tussen de drie pendelt.