Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Asia Pacific opent nieuw centraal logistiek centrum in Thailand

Thailand, 26 oktober 2024-

Schaeffler, het bedrijf voor bewegingstechnologie, kondigt met trots de opening aan van zijn nieuwe centrale logistieke centrum in Thailand. Dit is een belangrijke mijlpaal voor de divisie Vehicle Lifetime Solutions van Schaeffler.

Het evenement dat werd gehouden in het Si Racha District, Chonburi, Thailand was
werd gevierd met de aanwezigheid van de heer Jens Schüler, CEO van Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions, en zakenpartners in de regio Azië-Pacific, waarmee het belang van deze nieuwe faciliteit werd onderstreept.

De nieuwe faciliteit in Thailand zal de primaire verantwoordelijkheid dragen voor de planning en
alle processen op het gebied van Supply Chain Management, Operations en Quality in de regio Azië-Pacific beheren. Beslaat 3,000 vierkante meter en
Dit centrale logistieke centrum, waar Schaeffler-personeel in kernfuncties werkzaam is, is gevestigd
slechts 21 kilometer van de Schaeffler Chonburi-fabriek. Het assemblage- en verpakkingscentrum is ontworpen om logistieke processen te optimaliseren en de leveringscapaciteit te vergroten.

“Dit nieuwe operationele model in Thailand onderstreept onze toewijding aan het verbeteren van
servicekwaliteit en operationele efficiëntie. Met verbeterde infrastructuur en
capaciteiten, zal het centrale logistieke centrum dienen als een belangrijk bevoorradingsknooppunt voor de regio Azië
Pacific-regio. Daarnaast introduceren we ons Schaeffler-servicemerk REPXPERT en de Schaeffler OneCode-serviceoplossing om onze aftersales-ondersteuning verder te verbeteren. Ons doel is om de toegankelijkheid en efficiëntie van de distributie van reserveonderdelen te verbeteren door onze focus op innovatie, vooruitgang en klanttevredenheid te vergroten.
“oriëntatie”, zegt de heer Micah Shepard, president van Schaeffler Vehicle Lifetime
Oplossingen Azië-Pacific.

Kuehne+Nagel is de nieuwe partner bij Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Centraal logistiek centrum in Thailand.

“Met Kuehne+Nagel hebben we een ervaren en betrouwbare partner voor operationele logistiek in ons nieuwe centrum in Thailand. Samen willen we zorgen voor een
“consequent hoog leveringsserviceniveau aan onze klanten in de aftermarket”, zegt
Dhr. Chatchawan Somjeen, Country Manager Thailand en President van Schaeffler
Subregio Japan en Zuidoost-Azië-Pacific voor Vehicle Lifetime Solutions.

Kuehne+Nagel is een wereldwijd transport- en logistiekbedrijf gevestigd in Schindellegi,
Zwitserland. Met meer dan 81,000 werknemers op meer dan 1,300 locaties in bijna
De Kuehne+Nagel Groep is met 100 landen een van de toonaangevende logistieke dienstverleners ter wereld.
bedrijven.

Alles op één plek: de Schaeffler OneCode

Met de onlangs geïntroduceerde Schaeffler OneCode, Schaeffler heeft een ontwikkeld
serviceoplossing die garages in heel Azië-Pacific ondersteunt bij voertuigreparatie.
Door de QR-code te scannen, wordt de gebruiker direct doorgestuurd naar de productpagina in de
Schaeffler Online Catalogus of de REPXPERT-app.

Met een REPXPERT-account hebben monteurs toegang tot actuele productinformatie
informatie over de betreffende reparatieoplossing, stapsgewijze installatie en reparatie
instructies – allemaal digitaal, om tijd te besparen met zoeken.
Schaeffler OneCode biedt ook informatie over de authenticiteit van het product,
het creëren van extra veiligheid voor handelspartners en garages, het stoppen van plagiaat in
zijn sporen.

REPXPERT: Diensten onder één dak

Schaefflers Het merk REPXPERT biedt garages alle diensten die bij het merk horen.
producten en reparatieoplossingen op één plek. Schaeffler Vehicle Lifetime
Solutions biedt dit complete scala aan diensten aan – inclusief een online portaal,
mobiele applicatie en de vele trainingsseminars die elk jaar worden georganiseerd.

Uitgebreide technische informatie en reparatiegegevens, een overzicht van trainingen,
nieuws en evenementen zijn beschikbaar voor elke websitebezoeker. Geregistreerde gebruikers hebben nog meer functies tot hun beschikking: ze kunnen toegang krijgen tot de complete aftermarket-onderdelencatalogus met alle fabrikantgegevens en hun laatste activiteiten bekijken, zoals recent geselecteerde producten of voertuigen. Garages hebben ook toegang tot het bonusprogramma en het volledige scala aan reparatiegegevens, inclusief voertuigspecifieke reparatie- en onderhoudsinformatie (RMI) van TecAlliance.

Abonneren
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/