Grote Thaise busmaatschappij reageert op klachten over vermeend slecht onderhouden bus

nationaal —

De Transport Co., Ltd. maakte aan het publiek bekend dat er op sociale media een klacht circuleerde over de vermeende vreselijke toestand van een VIP-bus.

Naar aanleiding van de klacht, Transport Co., Ltd. deed onderzoek naar de transportdienstverlener op de route Bangkok – Mukdahan en vaardigde een eerste maatregel uits.


De omstreden bus in kwestie wordt opgeschort totdat het onderhoud is afgerond en gereed is voor gebruik. Bovendien krijgt de individuele vervoersdienstverlener een boete van 10,000 baht op basis van het niet nakomen van zijn contract voor het ter beschikking stellen van een bus die klaar is voor gebruik.

Het Transportbedrijf verklaarde en adviseerde klanten ook dat ze adviseerden in plaats van te klagen op sociale media alle passagiers kunnen klachten rechtstreeks over hun service-ervaring indienen bij het vervoersbedrijf via hun callcenter op 1490.

Abonneren
Kittisak Phalaharn
Kittisak heeft een passie voor uitgaan, hoe zwaar het ook zal zijn, hij zal reizen met een avontuurlijke stijl. Wat zijn interesse in fantasy betreft, zijn detectivegenres in romans en sportwetenschappelijke boeken een deel van zijn ziel. Hij werkt voor Pattaya News als de nieuwste schrijver.