TAT demonstreert de campagne ‘Bezoek Thailand jaar 2023’ op de Scandinavische en Baltische markten

PERSBERICHT:

De nieuwe richting van Thailand naar zinvol reizen en hoogwaardig en duurzaam toerisme, gepromoot op de Matka Nordic Travel Fair 2023 in Helsinki.

Bangkok, 27 januari 2023 - De Tourism Authority of Thailand (TAT) presenteerde de campagne 'Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters' en de nieuwe richting van het koninkrijk naar zinvol reizen met een focus op hoogwaardige en duurzaam toerisme, op de Matka Nordic Travel Fair 2023 in Helsinki.

De heer Siripakorn Cheawsamoot, adjunct-gouverneur van TAT voor internationale marketing – Europa, Afrika, Midden-Oosten en Amerika, zei: “TAT zal de nadruk blijven leggen op de ontwikkeling van duurzaam toerisme in Thailand, samen met een zinvolle reiservaring. Tegelijkertijd nodigen we reizigers uit Finland en de Baltische staten uit om meer prachtige Thaise bestemmingen te ontdekken dan stranden en steden.â€

Op de Matka Nordic Travel Fair 2023 en de speciaal georganiseerde Visit Thailand Year 2023 Networking Lunch voor touroperators en luchtvaartpartners presenteerde TAT de koers van Thailand naar ervaringsgericht toerisme, duurzamer en meer verantwoord toerisme, en om ideeën uit te wisselen reizen naar Thailand stimuleren tijdens de zomer- en winterperiode 2023-2024.

Dit omvat het benutten van de 5F soft-power-fundamenten van het koninkrijk van Food, Film, Festival, Fight en Fashion, en het uitnodigen van reizigers over de hele wereld om te genieten van de vele nieuwe en bestaande toeristische ervaringen die Thailand te bieden heeft.

TAT past de 'ABCD Fast Forward'-strategie toe voor langeafstandsmarkten zoals de Scandinavische regio:

A - Luchtvaartmaatschappij Focus om de samenwerking met toonaangevende luchtvaartmaatschappijen voort te zetten.

B - Grote steden en daarbuiten om nieuwe markten te penetreren in grote en secundaire steden.

C – Samenwerking is de sleutel om samen te werken met nieuwe partners, waaronder touroperators, reisbureaus en online reisaanbieders.

D - Bestemming voor ALLENThailand promoten als een "Bestemming voor het hele jaar door" om te voldoen aan de vraag naar bezoekers, ongeacht het seizoen en met alle segmenten, inclusief familie, medisch en wellness in het Midden-Oosten of LGBTQ+ in Europa en Amerika.

De TAT streeft naar 25 miljoen internationale toeristen in 2023 en een totale inkomsten uit toerisme van 2.38 biljoen baht – wat neerkomt op een terugkeer naar 80% van het niveau van vóór de pandemie in 2019.

Als de grootste reisbeurs in de Scandinavische landen, nam de MATKA-beurs dit jaar, van 19-22 januari, deel aan meer dan 900 bedrijven uit 70 landen en meer dan 50,000 bezoekers, na een pauze van twee jaar vanwege de pandemie.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Vergeet u niet te abonneren op onze nieuwsbrief en ontvang al ons nieuws in één spamvrije dagelijkse e-mail. Klik hier! OF, vul hieronder je e-mailadres in!

Steun The Pattaya News in 2023!

Een medische of reisverzekering nodig voor je reis naar Thailand? Wij kunnen helpen!

Inschrijven
Goongnang Suksawat
Goong Nang is een nieuwsvertaler die al vele jaren professioneel voor meerdere nieuwsorganisaties in Thailand heeft gewerkt en al meer dan vier jaar voor The Pattaya News heeft gewerkt. Is voornamelijk gespecialiseerd in lokaal nieuws voor Phuket, Pattaya, en ook wat nationaal nieuws, met de nadruk op vertaling tussen Thais naar Engels en het werken als tussenpersoon tussen verslaggevers en Engelssprekende schrijvers. Oorspronkelijk afkomstig uit Nakhon Si Thammarat, maar woont in Phuket en Krabi, behalve wanneer hij tussen de drie pendelt.