PR: Bangkok Airways introduceert de Self-Service Check-in Kiosk vanaf 1 mei 2022 beschikbaar op Suvarnabhumi Airport, Samui Airport en Krabi Airport

Bangkok, 29 april 2022: Bangkok Airways Public Company Limited introduceert de "Self-Service Check-in Kiosk" om haar passagiers beter tegemoet te komen. Passagiers kunnen genieten van het gemak van het verkrijgen van hun instapkaarten of bagagelabels die zijn afgegeven bij een incheckkiosk. De selfservice incheckkiosken zijn vanaf 1 mei 2022 beschikbaar op Bangkok (Suvarnabhumi), Samui Airport en Krabi Airport.

Mevrouw Siriporn Noochan, Vice President of Ground and Cargo Operations bij Bangkok Airways PCL, zei: “Vanwege de toenemende reisvraag en vluchtfrequentie in het eerste kwartaal van 2022 voorzien we dat in de komende maanden steeds meer mensen zullen gaan reizen. Daarom lanceren we de "self-service check-in kiosken" op drie luchthavens, namelijk Suvarnabhumi, Samui en Krabi, om onze klanten beter te kunnen faciliteren. Met deze nieuw geïntroduceerde service kunnen onze passagiers genieten van extra tijd op de luchthavens, omdat ze de lange rij bij de incheckbalies kunnen overslaan.”

“Bij Bangkok Airways streven we ernaar om elke passagier een unieke en zorgeloze reiservaring te bieden en door technologie te integreren met onze diensten, hopen we dat we onze klantervaring kunnen verbeteren en kunnen blijven voldoen aan hun veranderende levensstijl.”, voegde mevrouw Siriporn eraan toe.

Passagiers die vanaf Suvarnabhumi Airport reizen, kunnen in drie eenvoudige stappen gebruikmaken van de selfservice-incheckkiosken: inchecken en de instapkaart ophalen; Print het bagagelabel; Plak het stickerlabel op de bagage. Passagiers brengen hun bagage vervolgens naar de self-drop-balie op rij D en E op verdieping 4 van de luchthaven Suvarnabhumi, die tussen 12 uur en 50 minuten voor vertrek geopend is.

De selfservice incheckkiosken kunnen echter niet worden gebruikt voor internationale vluchten, chartervluchten of voor passagiers die speciale assistentie nodig hebben. Bovendien moeten passagiers met speciale tarieven, zoals studenten, universitair docenten, overheidspersoneel en leden van de Thaise Kamer van Koophandel, nog steeds relevante documenten overleggen bij het inchecken.

Bovendien biedt Bangkok Airways nog twee alternatieve incheckkanalen, namelijk; de Bangkok Airways-website op www.bangkokair.com en Bangkok Airways Mobile App (beschikbaar in de Apple Store en Google Play.) Ga voor meer informatie over zelf-incheckservices naar www.bangkokair.com/self-check-in en www.bangkokair.com/self-bagdrop

Het voorgaande is een persbericht gepubliceerd met volledige toestemming en autorisatie van de organisatie(s) vermeld in het PR-materiaal en TPN-media. De uitspraken, gedachten en meningen van de bij het persbericht betrokken organisatie zijn geheel van henzelf en hoeven niet per se die van TPN media en haar medewerkers weer te geven.

Voor meer informatie kunnen passagiers rechtstreeks contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij via de volgende kanalen;

Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/