TAT schetst marketingactiviteiten ter ondersteuning van Thailand-India 'Air Travel Bubble'

Bangkok- De Tourism Authority of Thailand (TAT) heeft de nieuwste marketingstrategie uitgestippeld als reactie op de goedkeuring die is gegeven aan een 'air travel bubble'-overeenkomst met India, die wordt beschouwd als een grote stap voorwaarts in de geplande herstel van wat een van de belangrijkste bezoekersmarkten van Thailand is.

De heer Tanes Petsuwan, plaatsvervangend gouverneur van de TAT voor internationale marketing - Azië en de Stille Zuidzee, zei: "Thailand was vóór de COVID-19-pandemie een zeer populaire bestemming voor Indiase reizigers, en er zijn alle aanwijzingen dat deze aantrekkingskracht zal blijven bestaan. Het is veelbetekenend dat de voorgestelde Thais-Indiase Air Travel Bubble-regeling het imago van Thailand als de favoriete bestemming voor Indiërs die naar het buitenland willen reizen, zal helpen versterken.â€

Het Thaise Centre for COVID-19 Situation Administration (CCSA) heeft groen licht gegeven voor de voorgestelde 'Thai-Indian Air Travel Bubble'-regeling, een besluit dat nu op goedkeuring van het kabinet wacht. Zodra dit is gegeven, zal de Civil Aviation Authority of Thailand (CAAT) het plan uitvoeren in samenwerking met de Indiase autoriteiten en luchtvaartmaatschappijen.

De heer Tanes voegde eraan toe: “Nu het TEST- en GO-toegangsprogramma is hervat vanaf 1 februari 2022, waarbij volledig gevaccineerde reizigers uit elk land een Thailand Pass kunnen aanvragen, terwijl de COVID-19-situatie in India enorm verbetert als gevolg in versoepelde beperkingen voor internationale aankomsten, inclusief terugkerende Indiërs, zal TAT zich actief richten op Indiase toeristen van hoge kwaliteit om terug te keren naar Thailand.â€

In overeenstemming met de â€˜Bezoek Thailand Jaar 2022: geweldige nieuwe hoofdstukken’ marketingcampagne, TAT richt zich op het verder uitbouwen van de Indiase markt met een bijzondere nadruk op speciale belangengroepen met hoge uitgaven; zoals bruiloften en huwelijksreizen, golf, millennials en digitale nomaden. Tot de activiteiten behoren onder meer kennismakingsreizen en zakelijke evenementen.

Van 15-22 februari 2022 is er een familiereis voor Indiase reisbureaus en media in Thailand, om uit de eerste hand ervaring op te doen met toeristische producten en diensten op de reisroutes Bangkok-Chiang Mai en Bangkok-Ko Samui, en om zaken te bespreken met lokale leveranciers op een handelsbijeenkomst.

In maart 2022 zal een speciale kennismakingsreis en huwelijkssymposium voor Indiase weddingplanners plaatsvinden.

TAT zal ook leiding geven aan de aanwezigheid van Thailand op India's grootste toerismepromotie-evenement - South Asia Travel and Tourism Exchange (SATTE) 2022 - gepland voor 18-20 mei in New Delhi. Het zal ook een productpresentatie-evenement organiseren om reisagenten uit belangrijke steden in het zuiden en westen van India - Ahmedabad, Bengaluru, Chennai, Hyderabad, Koshi en Mumbai - te voorzien van een update over de toegangsregelingen van Thailand. en 'Amazing New Chapters' reisaanbiedingen.

Na de verwezenlijking van de 'Thai-Indian Air Travel Bubble'-overeenkomst en de heropening van commerciële vluchten tussen de twee landen, zal TAT de handen ineen slaan met luchtvaartmaatschappijen om samen netwerksessies te organiseren in belangrijke steden in het noorden van India, waaronder New Delhi en Kolkata om de nieuwste toeristische producten en diensten van Thailand verder te promoten.

Deze nieuwste marketingstrategie volgt de voortdurende inspanningen van TAT om de positionering van Thailand als een topbestemming voor Indiase reizigers te behouden. Tijdens de COVID-19-pandemie bleven de TAT-kantoren in Mumbai en New Delhi nauw samenwerken met de Indiase reis- en toerismebranche door middel van doorlopende marketingactiviteiten, waaronder een webinar 'Thailand Travel Update' en de lancering van de branchegerichte online training 'Thailand Specialist Programme' voor reisadviseurs en operators om op de hoogte te blijven van bestaande en nieuwe attracties en aanbiedingen in Thailand.

De website www.tourismthailand.in is geupdate. Er is meer toerismegerelateerde inhoud in Thailand gepubliceerd via een online platform dat speciaal gericht is op millennials. Last but not least lanceerde TAT onlangs de ‘Miss You’-campagne met afbeeldingen die Indiase reizigers uitnodigen om de ‘Amazing New Chapters’ van Thailand te ervaren.

De proactieve marketinginspanningen van TAT in India hebben ertoe geleid dat Thailand voor het tweede jaar op rij de prijs voor 'Beste huwelijksreisbestemming' heeft gewonnen op de 10th Jubileumeditie van de Travel + Leisure India's Best Awards 2021. In augustus 2021 werd Thailand ook door een overweldigende 97% van de respondenten beoordeeld als een van de beste golfbestemmingen in een landelijk onderzoek onder golfers in India. Ondertussen identificeerde een onderzoek van Thomas Cook in juni 2021 Thailand als een top-drie bestemming voor Indiërs die naar het buitenland willen reizen.

Het voorgaande was een persbericht van de Tourism Authority of Thailand.

Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/