40e Thailand Tourism Festival 2022 van 18-22 februari in Bangkok

Bangkok – De Tourism Authority of Thailand (TAT) organiseert het '40th Thailand Tourism Festival 2022' (TTF 2022), dat van 18-22 februari 2022 zal worden gehouden in het Lumphini Park in Bangkok om Thais, expats en bezoekende toeristen te inspireren om reis door Thailand in een nieuwe, normale, COVID-vrije benadering, en om formeel de internationale toerismemarketingcampagne 'Visit Thailand Year 2022: Amazing New Chapters' te introduceren.

Yuthasak Supasorn, TAT-gouverneur, zei: "In overeenstemming met het beleid van de Koninklijke Thaise regering om het toerisme na de COVID-19-pandemie nieuw leven in te blazen met als doel van 2022 een jaar van nieuw normaal toerisme te maken, richt de TTF 2022 zich op het inspireren van binnenlandse reizen in een veilige en gezonde manier, terwijl het helpt om creativiteit en innovatie bij lokale toeristische ondernemers te stimuleren.”

De TTF 2022 zal uitstekende bezienswaardigheden, cultureel erfgoed en de beste producten uit de centrale regio, het oosten, het noorden, het noordoosten en het zuiden van Thailand tentoonstellen, evenals het straatvoedsel van Bangkok onder de aandacht brengen en de nieuwe, normale reisstijl van Thailand introduceren.

TAT zal de TTF 2022 ook gebruiken als een centraal podium om officieel de nieuwste internationale toerismemarketingcampagne aan te kondigen, het Visit Thailand Year 2022, dat toeristen 'Amazing New Chapters' zal bieden om te ontdekken in Thailand nu het koninkrijk heropent voor internationale reizigers onder de drie jaar. instapschema's - TEST & GO Sandbox en Alternative Quarantine.

Het 40e Thailand Tourism Festival 2022 geeft bezoekers de kans om zichzelf onder te dompelen in de Thaise manier van leven door te kijken naar en deel te nemen aan verschillende activiteiten die beschikbaar zijn in de vijf uniek ontworpen Thailand-toeristendorpen, plus vier extra zones.

Zone 1 – Bezoek Thailand Jaar 2022, geweldige nieuwe hoofdstukken zal een TAT Studio dat zijn omroepactiviteiten en informatie van de TTF 2022, en a TAT Reistechnologie hoek waar de nieuwste virtual reality (VR), augmented reality (AR) en Extended Reality (XR) worden getoond, waar bezoekers kunnen proberen om de virtuele beïnvloeder van de TAT te worden en te reizen in de virtuele wereld van Metaverse. Andere hoogtepunten zijn een TAT Modellering studio, die castingervaringen zal aanbieden door de professionele fotografen van TAT; een fotogalerij en een incheckhoek; een workshop aquarelleren met professionele kunstenaars en een bordspel met Thaise geschiedenis en cultuur. Verder een speciale TAT Contact Center 1672 stand zal de nieuwste technologie bevatten voor het verstrekken van Thaise toeristische informatie, waaronder Chat Bot en Amazing Thailand eBook. De ervaringen van de zone worden aangevuld met muziekuitvoeringen in kampeerstijl door beroemde Thaise zangers en bands.

Zone 2 - Oostelijk dorp, "Oost op je gemak" zal een smaragdgroen thema bevatten met zeer fotogenieke displays, waaronder een drijvende tuin, een replica van Trat's Laem Ngop-vuurtoren, een SUP Board-fotohoek en een activiteit om kliffen te beklimmen. De lokale wijsheid, het culturele erfgoed en de beste producten van het gebied zullen ook te zien zijn, waaronder mandenvlechten, het maken van matten en natuurlijk geverfde stoffen, evenals beroemde lokale gerechten en producten. Andere hoogtepunten zijn een traditionele Thaise poppenshow van Joe Louis, een licht-en-geluidshow, een cabaretshow, een golfclinic, minigolf-rijles en muziekuitvoeringen.

Zone 3 – Centrale Regio Dorp, “Chique Centraal” zal een karmozijnrood thema hebben met witte replica's van traditionele Thaise huizen, de houten poort van Ban Rachan, een zoutboerderij en rijstvelden - allemaal een afspiegeling van het unieke karakter van de centrale regio. Lokale gerechten, de beste gemeenschapsproducten en biologische producten worden aangeboden op de 'retro' Thaise lokale markt. Andere hoogtepunten zijn workshops en demonstraties van lokale kunst en wijsheid; zoals het schilderen van Khon-maskers, het maken van traditionele kleipoppen en het maken van suikerspin in Thaise stijl. Optredens zullen ook genoeg zijn in deze zone, waaronder Wat Khanon Nang Yai (groot schaduwspel), Khon-gemaskerde dansshow, Thaise poppenshow, retro-cirkeldans en Leuk Thais volkstheater.

Zone 4 – Noordelijk dorp, “Noord-nostalgie” zal een marineblauw thema bevatten dat de unieke Na Hom (marineblauw) kleur van de regio vertegenwoordigt in combinatie met de ongeziene nieuwe reeks attracties en ervaringen; zoals de Mok Tawan-berg in Tak; Rong Ruea Ta Muen-berg in Phitsanulok; Wat Luang Khun Win in Chiang Mai; thee- en koffiecultuur, en cultuur en festivals. Volop mogelijkheden om op de 'retro' Noord-Thaise markt lokale producten en unieke gerechten te kopen en te genieten van traditionele en hedendaagse dans- en muziekuitvoeringen.

Zone 5 – Zuidelijk dorp, “Savoury South” zal een zilverkleurig, Zuid-kunstthema bevatten dat het unieke culturele erfgoed van de regio benadrukt, inclusief volksvoorstellingen; zoals Manorah, Nang Talung-schaduwpoppenspel en Hulu Likay; unieke keuken, plus replica's van opmerkelijke bezienswaardigheden, waaronder de Songkhla-stadspoort. Hier kunnen bezoekers genieten van authentieke zuidelijke gerechten en winkelen voor de beste lokale producten; zoals batikkleding, maar ook om deel te nemen aan doe-het-zelf workshops.

Zone 6 - Noordoostelijk dorp, "Isan In Love" zal een ivoorkleurig thema bevatten dat vijf ongeziene nieuwe series attracties en ervaringen benadrukt; namelijk Roi Et-toren in Roi Et; Phu Phra in Loei, 3 World's Naga in Mukdahan, Floating City en Underworld in Nakhon Ratchasima, en de Elephant's World in Surin. Lokale Isan-gerechten en de beste gemeenschapsproducten worden aangeboden in combinatie met de kans om te genieten van de unieke rituelen en festivals in de regio, evenals traditionele uitvoeringen.

Zone 7 – Straatvoedsel in Bangkok zal straatvoedsel uit alle hoeken van Bangkok bevatten, plus een breed scala aan Thaise en internationale gerechten uit de toonaangevende restaurants en eetgelegenheden van de Thaise hoofdstad. Er zal ook straatkunst te zien zijn van het Khlong Ong Ang-renovatieproject, dat de Asian Townscape Awards 2020 ontving van het UN-Habitat Regional Office for Asia and the Pacific.

Zone 8 – Het middelpunt dagelijks culturele shows en muziekuitvoeringen, waaronder de officiële opening van de TTF 2022 op 18 februari.

Zone 9 – Reis in stijl met het nieuwe normaal zal tips geven om verantwoorder te reizen met drie hoofdactiviteiten: een toeristische lezing gericht op het bio-circulair-groen of BCG-economiemodel met presentatie van koffiebedrijven uit de gemeenschap uit Nakhon Ratchasima en Phetchaburi; het delen van ervaringen om verantwoord toerisme te inspireren door bloggers en Thaise zangers, en creativiteitsworkshops op basis van lokale wijsheid; zoals keramiek schilderij uit Lampang, en Batik tie-dyed doek uit Pattani. Er is ook een tentoonstelling te zien over verantwoorde toeristische ervaringen via de TAT's 7 Greens Facebook-fanpagina.

De 40th Thailand Tourism Festival 2022 zal plaatsvinden in overeenstemming met de gezondheids- en veiligheidsmaatregelen die zijn vastgesteld door het ministerie van Volksgezondheid om de verspreiding van COVID-19 te helpen voorkomen, en alle deelnemers worden verzocht zich te allen tijde vriendelijk aan deze maatregelen te houden.

Deelnemers moeten een gezondheidsonderzoek ondergaan en inchecken met de Thai Chana-applicatie bij het betreden van het Lumphini Park. Bij een bezoek aan elke zone moeten deelnemers aantonen dat ze volledig zijn gevaccineerd via de Mor Prom-applicatie, of een negatief testresultaat met behulp van een Antigen Test Kit niet meer dan 72 uur of het nemen van een on-site ATK voor de prijs van 35 Baht per persoon via de Dr.AnyWhere-applicatie. Het aantal deelnemers wordt beperkt tot 1 persoon per 4 vierkante meter. Andere maatregelen zijn onder meer een eetzone (kan het masker afzetten), voorregistratie via de QueQ-applicatie en DMHTT-voorzorgsmaatregelen.

Openingstijd is van 12.00-21.00 uur. voor vrijdag, maandag en dinsdag, en van 11.00-21.00 uur. voor zaterdag en zondag. De toegang is gratis. Bezoekers worden aangemoedigd om via het BTS Sala Daeng Station of het Silom MRT-metrostation te komen.

Het voorgaande is een persbericht gepubliceerd met volledige toestemming en autorisatie van de organisatie(s) vermeld in het PR-materiaal en TPN-media. De uitspraken, gedachten en meningen van de bij het persbericht betrokken organisatie zijn geheel van henzelf en hoeven niet per se die van TPN media en haar medewerkers weer te geven.

Inschrijven
Adam Judd
De heer Adam Judd is de mede-eigenaar van TPN Media sinds december 2017. Hij komt oorspronkelijk uit Washington DC, Amerika, maar heeft ook in Dallas, Sarasota en Portsmouth gewoond. Zijn achtergrond ligt in detailhandel, HR en operationeel management, en hij schrijft al vele jaren over nieuws en Thailand. Hij woont al meer dan negen jaar in Pattaya als fulltime inwoner, is lokaal goed bekend en bezoekt het land al meer dan tien jaar als een regelmatige bezoeker. Zijn volledige contactgegevens, inclusief contactgegevens van het kantoor, zijn te vinden op onze contactpagina hieronder. Verhalen kunt u een e-mail sturen naar Editor@ThePattayanews.com Over ons: https://thepattayanews.com/about-us/ Neem contact met ons op: https://thepattayanews.com/contact-us/