China-
Thailand werd onlangs bekroond als een van de "meest verwachte en populaire uitgaande toeristische bestemmingen van 2019" vanwege de hoogwaardige inhoud en de hoge klikfrequentie op de Weibo-pagina.
De prijs werd aangekondigd op het "2019 Weibo Tourism Impact Forum", georganiseerd door Sina Tourism en Weibo Tourism, op 4 augustus in het Century City International Conference Centre in Chengdu, provincie Sichuan, Volksrepubliek China.
Mevr. Prompeth Lertratanapreecha, adjunct-directeur van het TAT-kantoor in Shanghai, woonde het evenement bij en nam de prijs in ontvangst.
Weibo is momenteel een van de grootste sociale-mediaplatforms in China, waar alle topvertegenwoordigers van toerisme van China zijn samengekomen.
De onderscheidingen van de evaluatie tonen objectief de huidige reisintenties en gedragsgewoonten van Chinese toeristen.
TAT werkt de afgelopen jaren nauw samen met sociale media om Chinese gasten beter te promoten en te bedienen.
Het aantal Chinese toeristen naar Thailand in 2018 bedroeg ongeveer 10.5 miljoen, een stijging van 7% op jaarbasis.